Monday, April 20, 2009

sofea free diapers

minggu nie minggu ke-2 sofea pi umah mak(panggilan kpd pengasuh). so far dia semakin ok. cuma minggu ni sofea demam + sakit tekak. musim gak la..mana taknya pagi panas belah petang kang ujan selebat²nya. badan aku pun x tahan ni plak badan budak kecit tu. Akma pun sakit tekak gak. sian anak2 aku..tp kali ni bkn citer demam yg aku nk citer..tentang sofea free diapers..
Dah beso dah si tembam ibu sorang nie. dah pandai x pakai pampers dah. ni berkat ajaran pengasuh la. masa ada bibik dulu aku ajar gak tp biasa la kalu ibu yg ajar mmg x nak. tp bila pengasuh yg ajar dia ikut jek. sofea bali umah kalu nk buang air kecit dia ckp "kencing dlm bilik air nanti mak marah" hiihihi dia yg ckp kat kiter lak. x pe ar pe² pun thn depan sofea leh sek!! sonok sgt dia kalu ibu bawk pi sek kakak. tgk la nanti thn depan gaya si debab ibu pi sek.

1 comments:

.: Leen-Wawie :. said...

good gurl la sofea... geram tgk ketembaman sofea nih... hehee..

mai singgah amik tag ek.. sajor layan tag plak..